Pagina's

maandag 20 februari 2023

Soda

 



Hallo allemaal, 

De cardart "Soda" van Dutch Doobadoo is toch weer geweldig! 


Ik heb dit kaartje ermee gemaakt! 


470.784.208

En natuurlijk heb ik deze kaart weer iets anders gemaakt dan het origineel. De volledige omtrek van het blikje heb ik uit zwart cardstock getekend. De binnenkant van het blikje uit rood cardstock en met zilver de bovenkant van het blikje. De oogjes (en het neusje) heb ik met verschillende maten ponsjes gemaakt. Het mondje, tongetje en de wenkbrauwen heb ik zelf getekend. Met een zwarte fineliner en witte gellpen heb ik de uitdrukking van het gezichtje gemaakt en het blikje hier en daar geaccentueerd.

Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb kunnen geven met deze kaart en wens jullie een fijne dag toe!

groetjes,

 

2 opmerkingen: