Pagina's

woensdag 8 februari 2023

Fruit

  


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt met de cardart "Vegatable stand" en heb hier een groente/fruitkraampje van gemaakt. 


Ik heb al vele kraampjes voorbij zien komen. Superleuk!

470.784.195

Ik heb de kraam uit donkerbruin cardstock overgetrokken en uitgeknipt. De plankjes heb ik van craft gemaakt, de wielen van zwart cardstock en het doek van de kraam van rode en witte cardstock.


470.713.210

Iedereen die mijn kaarten kent, weet hoe ik een beetje werk en dat ik de build up diertjes graag verander. Dit keer was de build up giraf aan de beurt en heb hiervoor zijn bekkie iets verandert. Op de kraam staat een kistje met fruit, wat ik zelf getekend heb. Ook het kratje wat voor het kraampje staat heb ik zelf getekend net als de keien  en die er liggen en het aanbiedingsbord. Het grasje wat ik gebruikt heb ik van Marianne Design, maar iedereen heeft vast wel een grasje liggen, dit kan natuurlijk ook met een ander grasje. 


470.713.853

Achter de kraam heb ik de card art "boom" gebruikt en heb deze eerst uit zwart cardstock getekend en de binnenkant heb ik uit craft en groen cardstock.


470.784.138

De tekstballon waar de tekst "te koop" in staat heb ik uit de mask art slimline "spatter" getekend.

Met een zwarte fineliner en een witte gellpen het ik hier en daar nog wat accentjes getekend om het één en ander extra te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een hele fijne dag toe. Tot de volgende keer!

groetjes, 

1 opmerking: