Pagina's

vrijdag 3 februari 2023

Love songs

  


Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje op mijn blog komt nemen! Ik heb dit keer een kaartje gemaakt voor valentijn. 


Natuurlijk ben ik aan de slag gegaan met de build up Cupido.


Deze leukerd heb ik ietsiepietsie veranderd... 😅. De cupido die ik gemaakt heb heeft alleen nog haren aan de zijkant van zijn hoofd en een pluk op zijn voorhoofd. Verder heb ik zijn gezichtje anders getekend. Zijn ogen, neus en mond zijn losse onderdelen die ik getekend heb en er later opgeplakt zijn.


Ik heb de Cupido een dikke buik gegeven die ik gemaakt heb van een cirkelstans. Zijn broek heb ik eromheen getekend. Eerst zijn benen op wit cardstock getekend, streepje gemaakt waar schouders zaten en de rest van de tuinbroek getekend.


Achter de Cupido heb ik de card art "Love Songs" (dit is een cassettebandje) en de shapeart "love" (dit is de vorm van een hart)gebruikt.




470.784.083

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een hele fijne dag verder

Groetjes,

1 opmerking: