Pagina's

donderdag 20 september 2018

Hoera 50

Hoera 50!

Voor een jarige, die 50 jaar is geworden heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. Ik heb voor de basis de mal van Dutch Doobadoo 470 713 139 gebruikt.  


Het stempelafdrukje is van Art Impression, deze heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. De stempeltjes gefeliciteerd zijn ontworpen door Mathilde Bottenhof.


Voor het jaartal heb ik ook de cijfermallen van Dutch Doobadoo 470 455 003 gebruikt. De cijfers heb ik eerst op grijs cardstock overgetrokken en uitgeknipt en daarna nog een keer op designpapier. 


Op het laatst heb ik nog wat bloemetjes op de kaart geplakt met wat takjes eronder en wat glittertule. 

  

Het kaartje heb ik voorzien van een lintje en daaraan heb ik nog een bedeltje gehangen van een handje waarop handmade staat. 


Ik wens jullie nog een hele fijne avond en tot snel.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

  1. Amazing card that you crafted! I love the detailing in the cartoon and the colors that you used. Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen