Pagina's

zaterdag 8 september 2018

Happy

Labels kun je nooit genoeg hebben vind ik. Het is altijd leuk om een label aan een cadeautje of bos bloemen te hangen, op een kaart te verwerken enz. Daarom vind ik het leuk om restjes papier die ik zelf gekleurd heb te bewaren. Je kunt er immers altijd nog een label mee maken. Dit was dus ook zo'n restje papier.

Door de hoekjes er vanaf te knippen en er een gaatje in te maken, heb je al een label.


Met gel medium heb ik een stukje tissue wrap op de label geplakt. Met gesso en deze mask art multistencil heb ik de ruitjes op de label aangebracht.

  
  
Toen de gesso droog was, heb ik de mask multistencil weer op de ruitjes gelegd en de  ruitjes een kleur gegeven met distress inkt en een blending tool. Hiermee heb ik ook de stippen op de label gemaakt en de label verder een kleur gegeven. Met blauwe verf heb ik nog wat spatten op de label gemaakt.


Met papieren embellishments heb ik de label verder afgemaakt.


Hopelijk heb ik je weer kunnen inspireren. Tot een volgende keer, 

groeten Hanny

5 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi label.
    Leuk zoals je laat zien hoe je het hebt opgebouwd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, en leuk idee ook om labels voor cadeaus'te maken, brengt me op een idee...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, en inderdaad heel goed idee, ik bewaar ook altijd de restjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie tags zijn het. En inderdaad heel handig om een voorraadje van te hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk om te zien hoe dit label gemaakt is, dank voor je inspiratie!
    Fijne zondag.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen