Pagina's

donderdag 9 november 2017

Vintage

Welkom hier gezellig dat je er bent.Vandaag een vintage easelcard. Met een Dutch Doobadoo shape art maak je de leukste vorm kaarten.


Basis heb ik een rechte strook papier voor gesneden. Deze dubbel gevouwen en 1 deel nogmaals dubbel gevouwen. Mijn shape art daar weer tegenaan geplakt. Zo maak je de leukste easelkaarten!  Hieronder een zij aanzicht wat ik hierboven heb beschreven.


Dutch Doobadoo - Shape Art - Cloud A5 - 470.713.147


Basis van kraft en wit cardstock. Daarop diverse design papiertjes van Noor! Design erop verwerkt.  Op de bodem heb ik een leuke bloementoef zo geplakt dat daar mijn shape art mal achter kan blijven staan. In de bloementoef een stukje Dutch Doobadoo softboard verwerkt. Dit is super licht in gewicht dus ook zeker te gebruiken voor je kaartjes. Dutch Doobadoo - Softboard Art - Diamonds A5 - 478.007.010.


Bladeren komen van een dutch Doobadoo paper art vel Leaves Summer - 470.948.049


Alle randen van het papier aangezet met Distress inkt en daarvoor gebruik ik de handige blending tools van ranger voor.


Bedankt voor je bezoekje hier. Wens je nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, 


1 opmerking:

  1. Wat een super idee. Had nooit bedacht een easel kaart met dutchdoobado mallen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen