Pagina's

woensdag 1 november 2017

Sketch Challenge #33

Tijd voor gezelligheid onder het genot van een kopje thee.  Genieten van de nieuwe challenge.


Deze keer hebben we een Card Art model gekozen. 

Natuurlijk hebben de Dutch Doobadoo meiden er al mooie voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren:

Corry

Monique

Anke

Tineke



Je kunt meedoen met onze challenge tot eind november 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

foto van Jolanda Bergmans.

Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind november met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.    
We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!


4 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden ook, was ik vergeten te vermelden. Jammer genoeg heb ik deze mal niet dus kan niet meedoen maar succes allemaal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel leuk. Ik ga zeker meedoen. Gr alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden met de theepot. Leuke Challenge met een mooie sketch.
    Ik heb je net een mail gestuurd, want ik heb helaas geen Facebook. Mijn theepot is onderweg.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen