Pagina's

zaterdag 21 oktober 2017

X-Mas

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kerstkaartje voor jullie. Voor deze kerstkaart heb ik de  Dutch Doobadoo Fold Card Art Tree gebruikt. Echt zo'n leuk model.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit kraft papier. Daarna uitgeknipt en de rillijnen gerild.  Vind je het soms moeilijk te zien wat de rillijnen zijn? Dan heb ik de volgende tip voor je:

Dutch Fold Card Art Tree
470.713.636

Dit is het model van de kaart. Als je 3 lijnen naast elkaar ziet, dan is altijd de middelste lijn de rillijn. De lijnen die links en rechts van de rillijn liggen, zijn de lijnen die je gebruikt voor het designpapier.
Na het rillen heb ik de mal op het designpapier (Noor! Design) gelegd, overgenomen en uitgeknipt en op het kraft geplakt. Maar voordat ik het designpapier opplakte, heb ik eerst de randjes van het designpapier bewerkt met een distresser en beïnkt met distress inkt Vintage Photo. Bovenaan heb ik een ijspegelrand gemaakt. De mal heb ik gestanst uit wit glitterpapier.  Het plaatje heb ik geplakt op een blauwe mal van Noor! Design.

Dutch Label Art X-Mas
474.007.004

Onderaan het plaatje heb ik een kerst label van Dutch Doobadoo geplakt. Dit is een A4 vel van kraft papier met verschillende labels met witte kerstteksten. Op de label heb ik 2 parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White. Naast de label heb ik een klein ijsbeertje van Noor! Design geplakt. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en de ge-emboste gedeeltes beïnkt met distress inkt Iced Spruce.

Dutch Pearl Pen White
870.003.010

Links en rechts heb ik de Noor! Design boompjes geplakt. Ik heb ze uit kraft en groen cardstock gestanst. Het kraft boompje heb ik heel gelaten en van de groene boompje de takken/bladeren los geknipt en op het kraft boompje geplakt.



Op de buitenkant heb ik de leuke Dutch Doobadoo Paper Art lantaarntjes geplakt en hierop de hertjes uit de Paper Art Kraft Christmas.

Dutch Paper Art Lantarns
472.948.011

Dutch Craft Art Christmas
479.002.012

Onderaan heb ik nog bruine foam ball clay geplakt.   Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten