Pagina's

zaterdag 14 oktober 2017

Thank You


Hallo allemaal.

Voor de september bloghop van Dutch Doobadoo heb ik een tijdje geleden een kaart gemaakt waarbij ik de Dutch Doobadoo Dutch Mask Art Arrows A5 gebruikt had in combinatie met Versamark en embossingpoeder dat ik verhit had. Basis voor deze kaart was de Dutch Doobadoo Mask Art 470.715.111.


Deze kaart had ik gemaakt met Brusho. Maar je kunt deze techniek ook toepassen met andere materialen Je legt ook dan weer je mask op het (aquarel)papier en stempelt hier de Versamark op waarna je over de afdruk embossingpoeder strooit en dit verhit.


Als je vervolgens distress inkt en een blending tool gebruikt krijg je dit effect:


Met distress stains krijg je dit effect (vooraf had ik wel even het papier nat gemaakt):


De poging met inkt sprayen mislukte omdat ik te enthousiast was en daardoor te dicht
mijn inkt spray bij het papier hield:


Omdat ik na dit sprayen nogal veel inkt op mijn craftsheet had liggen heb ik deze inkt met een kwast op een nat gemaakte kaart aangebracht:


En zo heb ik weer wat mooie achtergrondjes die ik kan gaan gebruiken.



Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten