Pagina's

vrijdag 6 oktober 2017

Flag

Hallo allemaal,

Masks en transparante structuurverf, dat is de basis geweest voor deze kaart. Erg leuk om daar mee te werken.


Als eerste heb ik de transparantie structuurverf aangebracht door 1 van de nieuwe masks.

PRE-ORDER 2 - Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - A5 Geomatric Square
470.715.13

Dit heb ik maar op een gedeelte van de kaart gedaan en ik heb ook maar een gedeelte van de mask gebruikt. Daarna heb ik het goed gedroogd met een heattool. Let wel op dat je dit niet te dicht bij verhit of te lang want dan kan het gaan bobbelen. Zoals de naam al zegt, de pasta droogt transparant op, dus wat er onder zit, in dit geval wit, blijf je zien. En de inkt die ik er later aan toegevoegd heb blijft er niet op zitten.


Na het aanbrengen van de transparantie structuurpasta ben ik met brusho en bistre aan de gang geweest. Dit heb ik lekker tussen de pasta laten lopen, dus ik heb best veel water gebruikt. Toen het na mijn zin was heb ik dit weer gedroogd en heb her en der wat stempels gezet. en ik heb lekker gespetterd met witte aqrylverf

PRE-ORDER 2 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - XL Flag
470.713.156

 Vervolgens heb ik het versierd met een taartkleedje, papieren rietjes, veertjes,bloemen, ijzeren vlinder en een strikje. Het model van deze kaart heb ik gemaakt met de Dutch Shape Art -XL flag.

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

Ook dit is weer een nieuw modelletje, die in de hobbywinkels ligt. Ik hoop dat je het leuk vond en graag tot gauw,

1 opmerking: