Pagina's

donderdag 28 september 2017

Release Oktober collectie

Hallo Dutch Doobadoo fans,

Gezellig dat jullie weer even langskomen hier op ons blog. Er is weer reden voor een feestje want onze nieuwe collectie met thema herfst ligt nu in de winkels.
  foto van Jolanda Bergmans.
 foto van Jolanda Bergmans.

  foto van Jolanda Bergmans.

En zoals jullie van ons gewend zijn hebben we een Bloghop voor jullie in de planning en kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen! Dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 28 september t/m 30 september 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van Janet:

Janet

Tineke

Anke

Astrid

Carla

Jolanda

corry

Hanny

Monique


Jolanda

Heel veel plezier bij het hoppen!

33 opmerkingen:

  1. This release is adorable! And I just love all wonderful project by the DT.
    Thanks for amazing blog hop and all inspiration.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige bloghop was dit weer en super mooie voorbeelden gemaakt door de DT dames, heel veel inspiratie opgedaan en kan niet wachten tot deze nieuwe mallen in de winkel liggen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloghop met zeer verschillende uitwerkingen.
    Heel mooi om te zien.
    Dank je wel!
    Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De dames hebben weer hun best gedaan om ons een divers aanbod van ideeen te geven, daar zijn ze weer goed in geslaagd! Knap dat jullie ook steeds weer nieuwe mallen kunnen bedenken en ontwerpen! Ik ben fan!! Ze zijn makkelijk in gebruik, makkelijk op te ruimen en niet te duur in aanschaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat een mooie voorbeelden en wat zijn er weer heel veel mallen bijgekomen erg fijn om mee te werken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat een mooie voorbeelden en wat zijn er weer heel veel mallen bijgekomen erg fijn om mee te werken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie collectie weer. Ook mooie voorbeelden. Heb weer inspiratie opgedaan.
    Bedankt en hartelijke groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig dt-team !
    Heb genoten van alle creaties, ze zijn stuk voor stuk super gaaf.
    Dank jullie wel dames.
    Groetjes, ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. genoten van al dat moois van de prachtige collectie van oktober! Super gaaf zijn ze.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke bloghop!!!
    Leuke en inspirerende voorbeelden.
    Bedankt voor de mooie collectie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stuk voor stuk plaatjes maar heb ook echt leuke inspiratie opgedaan. Dank jullie wel. Ennuh, de ziek mal/stencil gaat zeker moeten aangeschaft. TE leuk!!
    Groet KittyS

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben nog vrij nieuw in dutchdoobadooland, en ook in het bloghoppen. Wat ontzettend leuk om te doen, ik heb met heel veel plezier alle mooie creaties bekeken en ook alle nieuwe produkten. Ik kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan! gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fantastische bloghop was het weer! Dank aan alle dames voor de prachtige creaties en inspiratie weer.
    En wat een prachtige producten weer, voor ik de live filmpjes kreeg te zien van Jolanda had ik nog nooit van ddbd gehoord maar ik ben super fan geworden en ben langzaam een verzameling aan het creëren van mallen en heb jullie lijm waar ik nu al verslaafd aan ben!

    Groetjes prisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk al die creatieve uitvoeringen. Daarom hou ik ook zo van een bloghop: ieder maakt iets in zijn eigen stijl met een zelfde soort product. Mooi om te zien hoe divers de materialen gebruikt kunnen worden. Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke creaties zijn er gemaakt met spullen van ddbd. Gaaf. Weer leuke ideeen opgedaan . was een leuke Bloghop. Veel inspiratie opgedaan. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was soms wel even zoeken om op een volgend blog te komen, of ik heb linkje over het hoofd gezien. Maar volgens mij ben ik bij iedereen langs geweest. Wat een prachtig werk heb ik gezien en heel veel leuke ideeen opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker wezen hoppen op de vroege morgen maar alle prachtige creaties weer gezien.. Wat hebben de dames weer mooie dingen afgeleverd. Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker wezen hoppen op de vroege morgen maar alle prachtige creaties weer gezien.. Wat hebben de dames weer mooie dingen afgeleverd. Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat 'n leuke blog hop, zoveel verschillende en leuke ideeën
    Geweldig gewoon.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie creaties zijn er allemaal gemaakt! Mooie nieuwe collectie hebben jullie weer!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooie creaties zijn er weer gemaakt, met alle nieuwe producten van ddbd. Elke designer heeft toch haar eigen stijl bij ddbd en toch wordt ik door allemaal geïnspireerd. Super bedankt weer lieve Ladies. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat hebben jullie weer prachtige voorbeelden vol inspiratie laten zien. Helemaal blij van geworden!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een fantastische nieuwe release weer met fantastische voorbeelden van de dames. Ik kan me kaarten maken zonder Dutch Doobadoo al haast niet meer voorstellen. En ik vrees dat naar aanleiding van deze hop mijn collectie weer verder aangevuld zal gaan worden.
    Ga vooral door met ons zo te inspireren.
    Groetjes,
    Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige materialen zijn gebruikt in deze bloghop, erg veel inspiratie heb ik erdoor gekregen, heel erg bedankt daarvoor. Super mooie materialen hebben jullie in de collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige materialen heeft Ducth Doobadoo toch je zou ze allemaal wel willen hebben maar ja dat gaat niet zo'n dikke portomonee heb ik niet maar het is super

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En nou ben ik weer bij het begin van de bloghoptour (mooie in de dikkevandalen) en wat heb ik ervan genoten.Zoveel leuke en mooie ideeën opgedaan, inspirerend om zelf mee aan de gang te gaan.
    Iedereen bedankt voor de mooie kaarten die ik heb gezien, er zaten voor mij echte uitschieters bij: ben weg van de letter art kaarten en het gebruik van gesso en texture paste, en veel meer.

    Lieve creatieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is deze bloghop geweldig om te zien. Zoveel mooie artikelen en zoveel mooie uitwerkingen.
    De nieuwe stansen zien er super uit en mijn verlanglijstje is weer langer geworden.
    Bedankt allemaal.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi hoi DDBD team wat zijn het weer allemaal supergave creaties .
    En zo gezellig met een kopje thee dat bloghoppen .
    Jammer dat het weer voorbij is .
    Ik heb weer leuke ideeen opgedaan en aangezien het weer om te huilen is . Ga ik lekker aan de slag met
    DDBD .
    Bedankt weer en tot de volgende keer.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo iedereen,

    Ik heb weer wat geleerd: bloghoppen.
    Echt ik heb ervan genoten en weer heel veel ideetjes op gedaan en mijn verlanglijstje is nu een verlanglijst geworden en al die mallen en masks gewoon in een woord: geweldig

    Ga zo door ik ben fan van jullie.

    groet angela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende nieuwe materialen, te veel om op te noemen en wat wil je dan het liefst op je verjaardagslijstje zetten hè. Super leuk weer om zo rond te hoppen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het zijn stuk voor stuk schitterde creaties en we hebben volop inspiraties met de nieuwe artikelen van DDD !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige voorbeeldkaarten/projecten zijn er weer gemaakt. Mooie nieuwe mallen, maskers etc. Vind het woord ziek en het herfstblad wel heel erg leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb prachtige voorbeeldkaarten gezien en heel veel inspiratie opgedaan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen