Pagina's

donderdag 10 december 2015

Snow

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo ligt weer in de winkels. Deze keer ook een mooie Card Art mal van een want 470.713.588. Wat is hij leuk hé? 


Als eerste heb ik de mal nagetekend op Kraft Cardstock en daarna netjes uitgeknipt. Daarna de mal op designpapier nagetekend en ook uitgeknipt. Het bovenste "boordje" van de want heb ik met foamtape opgeplakt zodat deze er iets hoger bovenop ligt.  

        

De randen van het designpapier en Kraft Cardstock heb ik met Gesso White aangezet.


Achter de bloementoef heb ik ook nog de nieuwe Paper Art gebruikt. Bovenop heb ik wat Foamball clay gedaan.


Op deze foto kan je ook nog een klein stukje zien van het taartrandje en de ovalen mal van Noor! Design die ik achter het Vintage plaatje heb verwerkt. De randen van het designpapier heb ik lichtjes bestempeld.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten