Pagina's

maandag 21 december 2015

Boodschappen lijst Sol

 Hallo allemaal,

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het weer tijd voor de SOL bij Dutch Doobadoo. In verband met de Kerstdagen staat de nieuwe SOL nu niet op vrijdag gepland, maar op zondag 27 december. We hopen natuurlijk dat je gezellig mee gaat doen. 


Voor diegenen die het de vorige keer gemist hebben. De SOL staat voor Scrap Online. Dit betekent dat we online, gezamenlijk met alle deelnemers die meedoen, hetzelfde project gaan maken.  Wat dit project is, is en blijft een verrassing.


De aanwijzingen worden gegeven via onze Dutch Doobadoo Facebook groep. Zorg dus dat je daar lid van bent en dat je je daar op 27 december om 20.00 uur meldt.

Dit is het boodschappenlijstje:

470.712.504
Card Art Vissenkom

47248.017
Paper Art Strikjes

Benodigdheden:

Cardstock:
1x 16 x 30,5 cm
2 x  8 x 16 cm
1x  5 x 11 cm

klein reststukje cardstock

Designpapier (2 verschillende):
2 x  15 x 12 cm
1 x  4,5 x 10,5 cm

Overig:
60 cm lint, 1,5 cm breed
Gaatjestang (crop-a-dile) en evt. eyelets
Een plaatje mag, maar hoeft niet.

Zorg dus dat je alle materialen klaar hebt liggen aanstaande zondag. Dan gaan we er weer iets leuks van maken.

Tot zondag!
Liefs,


7 opmerkingen:

  1. ben heel benieuwd ... ik doe niet mee heb de viskom niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze keer moet ik passen jammer .... heb de viskom niet
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook een poging wagen. Heb alles wel in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil graag meedoen en meld me dus nu vast aan vooralsnog ik het vergeet. Heb echter geen vissenkommal, daas balen. Kan het dus pas morgen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil graag meedoen en meld me dus nu vast aan vooralsnog ik het vergeet. Heb echter geen vissenkommal, daas balen. Kan het dus pas morgen doen.

    BeantwoordenVerwijderen