Pagina's

woensdag 29 maart 2017

Love

Hallo allemaal,

Vandaag mijn laatste bijdrage alweer als gastdesigner voor Dutch Doobadoo. Dank jullie wel dat ik een maand lang mocht spelen met de Mask Art stencils en bijdragen mocht leveren aan dit blog! 


Ook bij het schilderen kon ik de Mask Art stencils goed gebruiken, hier heb ik de structuur aangebracht met een stencil en structuurpasta en daarna meer kleur gegeven in de achtergrond en op het hart. Ik gebruikte hiervoor dit stencil A5 stencil Flower.


Met mijn bijdragen heb ik je verschillende mogelijkheden willen laten zien en de stencils gebruikt bij de Gelli plate, voor mannenkaarten of juist lieve kaarten, alleen met inkt of zoals hier met structuurpasta, er zijn natuurlijk zoveel manieren om met de Mask Art stencils te werken!

Leuk dat ik hier mijn werk ermee mocht laten zien. 
Groetjes Boukje.

1 opmerking: