Pagina's

zaterdag 31 december 2016

Lantaarntjes

Laatst had ik een lantaarntje als voorbeeld gemaakt voor een challenge. Voor de verkoping maakte ik er nog een aantal die gretig aftrek vonden. Het staat zo gezellig wanneer het brandt!


De lantaarn maakte ik met de Box art Lantaarn van Dutch Doobadoo. De driehoekjes bovenop de lantaarn en de poinsettia zijn gemaakt met het designpapier uit paper bloc "Country Christmas".


Langs de bovenranden heb ik ijspegels gehangen. Achter de raampjes mica gedaan. De poinsettia versierd met blaadjes, takjes en elzenpropjes. Een plakprel in het midden geplakt. 


De blaadjes en takjes heb ik wat snowtex gegeven.


De driehoekjes boven de lantaarntjes zijn niet makkelijk te zien op de foto. Op het witte lantaarntje met witte bloem heb ik designpaper "Nordic Winter" gebruikt. 

470.713.033 Dutch Box Art Lantaarn

Op het kraft lantaarntje met witte bloem designpapier "Home for the Holidays" en op het kraft lantaarntje met roze bloem "I wish".


Met een elektrisch lichtje erin geeft het een leuke sfeer.

Een gezellige dag!

Groetjes,
Tineke

1 opmerking:

  1. Ja, ze zijn leuk de lantaarntjes en ik heb ze intussen ook al gemaakt. Fijne jaarwisseling! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen