Pagina's

dinsdag 20 december 2016

IJskoude wintergroetjes

Alweer de laatste maand van het jaar is aangebroken, Wat gaat de tijd toch snel! De 1e van de maand is hier weer een nieuwe sketch challenge gestart.  Deze keer met de Pop-up Card Ovaal. Mocht je mee willen doen dan kun je op onderstaand logo klikken!


Ik had niet zoveel tijd over maar gelukkig had ik op het laatste nippertje mijn kaart toch nog af!  Het begon al te schemeren dus moest de foto's met flitser maken. Maar het is al met al nog wel te zien.


De randen van het kraft en designpapier smeerde ik wat gesso van Dutch Doobadoo.


Het nieuwe raam wat net uit is, vond ik leuk om hierbij te gebruiken. Heb de "stenenlaag" eraf gesneden en zo hield ik het raam over. 

870.002.010 Gesso Wit 250 ml

Erachter zit een mooi winters plaatje. Onder het raam staan wat kleine boompjes in de sneeuw. Boven het raam hangen wat hulsttakken met kerstklokken.

Aan weerszijden van het raam staan dennenbomen en sparren, een vogelhuisje, een hek en een fiets voor het raam. Op de voorgrond de mooie poinsettia van Petra met blaadjes, takjes en elzenpropjes. 
Verder nog een tekst gestempeld. Overal is wat sneeuw (snowtex) gevallen.

470.713.304 Card Art Pop Up Card Oval

Een heerlijke dag allemaal!

Groetjes,
Tineke

1 opmerking: