Pagina's

donderdag 10 december 2020

Just Believe

  Hallo Allemaal,

MDF setjes zijn erg leuk om te bewerken. Het kan met diverse technieken. Ik laat jullie zien hoe ik dit setje heb bewerkt.


460.440.416


Het setje is leuk in het donker / schemer maar zeker ook bij daglicht.


Ik heb eerst met zwarte gesso elk onderdeel zwart gemaakt met gesso.


870.002.090


Daarna alles in elkaar gelijmd met dutch doobadoo lijm.


Met structuurpasta en een mask relief aangebracht op diverse plaatsen en met het lijmpistool diverse leuke items opgeplakt.


470.715.154



Even goed laten drogen en alle items ook zwart maken en weer laten drogen en dan met diverse kleuren wax voorzichtig met je vinger over het relief gaan waar door het mooi oplicht.


De tekstjes heb ik gebruikt van het leuke sticker art vel Engels.


491.200.018



De combinatie van zwart en wax is heel mooi.


Het setje wat ik pas had gemaakt voor Bella Lulu is in dezelfde stijl uitgevoerd en naast elkaar een keileuk geheel.


Dit setje kun je HIER vinden.


Ik ben erg blij met het eindresultaat en hoop jullie op een idee gebracht te hebben.


Bedankt voor het bezoek aan dit blog en graag tot ziens

groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Wat een pracht en zoveel op te zien , dit is wat mij erg aanspreekt.
    Heel mooi project en een duidelijke uitleg hoe het tot stand is gekomen.
    Hier ben je wel een tijdje mee bezig geweest , maar dan heb je ook wat.

    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omg I Finally Got Helped  !! I'm so excited right now, I just have to share my testimony on this Forum.. The feeling of being loved takes away so much burden from our shoulders. I had all this but I made a big mistake when I cheated on my wife with another woman  and my wife left me for over 4 months after she found out..  I was lonely, sad and devastated. Luckily I was directed to a very powerful spell caster Dr Emu who helped me cast a spell of reconciliation on our Relationship and he brought back my wife and now she loves me far more than ever.. I'm so happy with life now. Thank you so much Dr Emu, kindly Contact  Dr Emu Today and get any kind of help you want.. Via Email emutemple@gmail.com or Call/WhatsApp +2347012841542

      Verwijderen
  2. Wat gaaf zeg! Lijkt me ook heerlijk om mee bezig te zijn.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen