Pagina's

woensdag 8 mei 2019

B-Day

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gemaakt heb met de B-Day mal van Dutch Doobadoo.


Wat een leuke mal is dit toch, ik had er nog niets mee gedaan, dus ik dacht eerst maar eens mee aan de slag.


Het is de Card Art B-day 470.713.698.


Een mooi plaatje er in. Het designpapier komt uit een ouder blokje van Noor! Design. 


Dit was weer mijn kaartje, ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden. Ik wens jullie een fijne dag en dank je wel voor het langs komen.

Liefs Ineke

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en deze mal vind ik ook geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!!Wat een geweldig mooi plaatje ook, heel lief!
    Heb de mal hier ook nog liggen, maar kom steeds tijd tekort om al het moois te kunnen maken....
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen