Pagina's

woensdag 6 juni 2018

Beach!

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een strandkaart voor jullie. Hoe kan het ook anders met dit prachtige weer. Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art Spring Scallop Edge gebruikt.  Wat een tof model is dit! Hij is lekker groot, dus kan je er lekker veel op kwijt.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier.  We krijgen vaak de vraag hoe een wat ingewikkeldere mal nu precies gevouwen wordt. Dat laat ik hieronder zien. 


Mijn kaart heb ik zo vol geplakt, dat de vorm  misschien niet geheel duidelijk is. Ook heb ik hem per ongeluk op de kop gemaakt. Dus zoals die hieronder eruit ziet, zo is het de bedoeling dat die gevouwen moet worden.


utch Swing Card Art Spring Scallop edge
470.713.671

Zoals je op het voorbeeld hierboven kunt zien, snijd je de middelste lijn van de 2 vertikale lijnen. De middelste lijn van de horizontale lijn ga je rillen. Dit doe je ook met de 6 middelste kleine horizontale lijnen die je rechts en links zie Ik heb de kaart opgepimpt met diverse mallen van Noor! Design uit de Seashore en Under the Sea collecties. Op de walvissen en dolfijnen heb ik glossy accents aangebracht nadat ik ze gekleurd had. Je krijgt dan een leuk glanzend effect.



Het koraal heb ik gekleurd met diverse kleuren distress inkt. Deze kaart gaat natuurlijk ook mee naar het Mega Hobby Festijn op 9 juni bij Noor & Zo in Waspik. Daar mag ik een demo geven met de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo. Op deze dag worden nog veel meer demo's gegeven. Kom je ook gezellig langs?

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog en dan wens ik je nog een hele fijne dag!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Prachtig zomerse kaart met geweldig nieuw model van DDD. Heb deze gisteren ook net binnen gekregen en ga er snel een kaart mee maken. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden! Wordt nog een hele toer om deze kaart te versturen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen