Pagina's

vrijdag 23 maart 2018

Paper Blossoms

Hallo allemaal,

Hoe leuk is het om zelf je achtergrondpapier te maken? Ik vind het in ieder geval erg tof om te doen en mogelijk mag ik je inspireren om dit ook eens te proberen.


De achtergond is gemaakt met aquarel papier wat ik besprayd heb met lindys spray en dan met een mask  en versamark gestempeld. Hierop dan met perfect pearls zodat er een mooi patroontje in komt. 


Het mask die ik gebruikt heb is de Mask art Floral leaves 470.715.123.

470.715.123 Dutch Doobadoo Mask Art Floral Leaves

Als je goed kijkt zie je het op verschillende plaatsen op mijn kaart terugkomen.


Mooi subtiel op de achtergrond verder uitbundig bloemen en takjes  gestrooid en een mooie klok alles van van Noor Design. de klok is  bewerkt met een beetje wax in blauwtinten. 


Nog even het hele kaartje.


Bedankt voor het bezoek en graag tot een volgende keer.

groetjes Corry

3 opmerkingen: