Pagina's

dinsdag 27 maart 2018

Happy Easter

 Hallo allemaal,

Nog even en dan is het alweer Pasen. Bij Dutch Doobadoo hebben we hiervoor superleuke artikelen, waaronder de Card Art Kip. Natuurlijk kun je de kip ook voor andere gelegenheden gebruiken, zoals voor bijvoorbeeld voor een kippenliefhebber.


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit kraft papier en dit uit te knippen/snijden. Het designpapier dat ik gebruikt heb is Botanical van Noor! Design. Ook de labeltjes die ik achter de vleugel heb geplakt, komt uit hetzelfde papierblok.

Dutch Card Art Kip
470.713.035

Bij Dutch Doobadoo hebben we ook Paper Art paaseieren. Ze zijn wit, maar ik heb ze deze keer gekleurd met rode, groene en gele Versamagic. En bij een kip, mochten de Noor! Design Vintage Flourishes kip en haan niet ontbreken. Deze heb ik uit kraft papier gestanst. 

Dutch Paper Art Paaseieren
472.948.018

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem dan gerust hoor! Bedankt voor je bezoekje op ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! 

Liefs,

1 opmerking: