Pagina's

dinsdag 20 maart 2018

Happy Birthday

 Hallo allemaal,

Soms heb je snel even een verjaardagskaartje nodig. En hoe handig is dan deze nieuwe Card Art mal Happy Birthday. De tekst zegt al genoeg en heeft verder dan ook niet veel nodig.


Ik heb de basis overgenomen uit aubergine kleurig cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier Vintage Roses van Noor Design.

Dutch Card Art Happy Birthday
470.713.656

Zoals ik net al zei, heeft de mal niet veel nodig. Maar een paar bloemetjes mogen toch niet ontbreken. De kleine bloemetjes komen uit de Little Happines bloemen mal van Noor! Design. In de bloemetjes heb ik parels gezet met de Pearl Pen.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010

Bij de bloemen onderaan nog een Vintage Flourish blaadje van Noor! Design. En bij een verjaardagskaart mogen de ballonnen niet ontbreken natuurlijk. Ik heb deze eerst uit wit cardstock gestanst en daarna nog een keer alleen de ballonnen uit designpapier.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoekje aan ons blog.

Tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: