Pagina's

woensdag 10 januari 2018

Ocean

Hallo allemaal,

Wat zijn ze toch leuk he, die labels, Dit is de Dutch Shape Art label 5. Ik heb er een soort van mixed media kaart mee gemaakt.


Als eerste heb ik de shape uit kraft getekend en gesneden en vervolgens heb ik  er transparante structuurpasta op gedaan door de masks A5 Geomatric 470.715.035. Nadat dit gedroogd is met een heattool en aan de lucht heb ik er distress inkt oxide op gedaan. Daarna voorzien van wat stempels met zwarte inkt en nog met wat witte aqryl verf gespetterd en toen kon ik het geheel beplakken.

470.713.125 Shape Art Frames Label

Het beplakken heb ik gedaan met de transparante structuurverf. Dit werk prima als lijm voor de embellishments. Natuurlijk heb ik de grotere dingen met een lijmpistool geplakt want
dat gaat lekker snel. Het geheel heb ik nog gemat op wit en blauw cardstock.

470.715.035 Mask Art Geometric Tiles

Ik heb het weer met plezier gemaakt en ik hoop dat je er een ideetje aan over hebt gehouden.

2 opmerkingen: