Pagina's

woensdag 24 januari 2018

Demo Dutch Doobadoo - Noor & Zo

 Hallo allemaal,

Eind deze week ligt de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo in de winkel. En wat is hij weer gaaf! Ik mocht er alvast mee aan de slag en ben begonnen met de Card Art Hearts.


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit wit cardstock. De hartjes heb ik een gedeeltelijk uitgesneden. Daarna heb ik de kaart opgepimpt met designpapier en mallen van Noor! Design.

Dutch Card Art Hearts
470.713.658

Onderaan het leuke parapluutje heb ik de Tekst Love Mail geplakt. Deze komt uit de Paper Art Valentijn. Ik heb de tekst gemat op een stukje cardstock. Zo komt de tekst beter naar voren

Dutch Paper Art Valentijn
472.948.036

En natuurlijk mochten de parels niet ontbreken. Deze heb ik gemaakt met de Pearl Pen Wit.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010

Wil je deze kaart in het echt zien? Kom dan gezellig op 27 januari naar Noor & Zo, Scharlo 9, 5165 NG in Waspik. Daar mag ik op deze dag een demo geven met de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo. Kom je ook? Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!


Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




1 opmerking: