Pagina's

woensdag 13 augustus 2014

Joy to the world

Jullie hebben hem misschien vast al hier en daar voorbij zien komen. Ik heb voor Dutch Doobadoo weer nieuwe Dutch Shape Art mallen mogen maken en dit keer was dat natuurlijk met het thema kerst. Ik heb zelf een kaart gemaakt met de nieuwe kerstboom mal.


Het vintage plaatje is van Nellie Snellen. Deze heb ik gemat op wat ronde mallen en er wat verbandgaas achter geplakt.


Op de Noor! Design stans Swirl heb ik een bloementoefje gemaakt en een koordje met wat belletjes.  En zien jullie de nieuwe kraft labels van Dutch Doobadoo? Ze zijn al voorbedrukt met witte tekst, is dat niet gaaf? De kaart is afgewerkt met Dutch Paper Art ijskristallen.


Ik ben benieuwd of jullie ook al met kerst bezig zijn. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen toch?

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten