Pagina's

donderdag 19 december 2013

X MAS

Ik heb deze keer een mdf kerstsok van Noor! Design gepimpt.
Eerst heb ik de mdf vorm overgetekend op het designpapier en uitgeknipt
De randjes een beetje bewerkt met de distress tool  en distress inkt van Tim Holtz.


Daarna kan er geplakt worden en combineren met stansen ook met Softboard 478.007.001 van Dutch Doobadoo. 
Het softboard heb ik links onderaan en recht bovenin geplakt. 
Hier en daar wat bloemen en swirls. De natuurlijk Dutch Paper art, 
deze keer heb ik de ijskristallen gebruikt 472.948.003

Honingraat (Softboard)  Snowflakes A5

Het was een leuk project om te maken en ik hoop dat jullie het mooi vinden.


1 opmerking:

  1. Hoi Joyce, ik vind dat je dat heel leuk gemaakt hebt van een mdf-sok. Leuk he die mallen, je kunt ze zó divers gebruiken en die ragfijne stansvellen vind ik ook súper...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen