Pagina's

dinsdag 17 december 2013

Merry Christmas

Hi allemaal, 

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een creatie heb laten zien aan jullie met de Dutch Doobadoo producten, maar ik heb ze veel gebruikt. Het lijkt alsof ik gewoon niet één kerstkaarten kan maken zonder een van deze producten. Ik hou van de Paper Art vellen met bomen, hoeken, lantaarns en sneeuwvlokken en ze brengen vaak ze de laatste perfecte touch aan mijn kaart. vandaag laat in een Magnolia kerstkaart zien.


Ik heb "in de sneeuw Hart Tilda " gebruikt van Magnolia en haar ingekleurd met Copic. 
Mijn designpapier is van  Inkido en mijn bloemen zijn een mix van WOC bloemen en Kort og Godt.

De Dutch Doobadoo producten geven echt het beetje extra aan mijn kaart, 
en ik heb de volgende Paper Art vellen gebruikt :



 

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende blogpost.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten