Pagina's

maandag 23 december 2013

Butterfly

Butterfly Postcard



Vandaag weer een kaart met een shape art mal van Dutch Doobadoo in combinatie met het mooie cardstock van Papicolor. Ik heb de volgende kleuren gebruikt:


De Shape Art mal 470.713.102 leg ik op het cardstock en teken ik mijn potlood na.
Dit doe ik met het lichtblauwe en roomwitte cardstock.
Hierna knip ik het uit.


De lichtblauwe kleur ga ik nu bewerken met een Ducth Doobadoo Mask Art mal 470.715.013 in combinatie met PanPastel. Dit gaat heel erg makkelijk. Ik leg het stencil op mijn cardstock en ga er met een sponsje met een kleine beetje PanPastel er aan zachtjes over heen.


Dit mooie resultaat krijg je dan. Het loopt niet helemaal door maar dat geeft niet want er komt nog een laagje cardstock in roomwit overheen.


Ook het roomwitte cardstock bewerk ik met een mask en PanPastel.
Hierna beinkt ik alle randen met distress inkt, de kleur old paper.


Ik heb het lichtblauwe cardstock ook nog bewerkt met een achtergrond stempel van Noor! Design 
van de sending messages serie. Net als het label wat je ziet rechts bovenaan.


De vlinder heb ik ingekleurd met PanPastel een nieuwe, leuke techniek
die Raffale Perego bedacht heeft en het is ontzettend leuk om te doen.


Hier de totale kaart, geweldig om te maken en misschien weer inspiratie voor jullie.
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
De Paper Art vellen die ik gebruikt heb zie je hier onder. 
Hartjes 472.948.001
Vlinders 472.948.007

 


Liefs,


10 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi I love your blog, and would love to order some of your lovely stencils. I am in Australia. I can't find how to order them, do you have a shop? How can I order them please?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi weer Joyce. Heb je de randen van ,waar de vlinder opstaat,. gewoon afgescheurd?

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wil,
      Ik heb de randen inderdaad gescheurd.
      Groetjes Joyce

      Verwijderen
  4. prachtig Joyce deze vlinder kaart

    dank je voor de tutorial

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg bedankt maar hoe ze je de vlinder erop met zo een stensel waar er meerdere op zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi!! Ik hoop binnenkort aan de slag te kunnen met deze mallen en anders eind februari zoeken op de beurs in Hardenberg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je duidelijke uitleg. Ik heb een mal gewonnen en wist even niet hoe ik hem moest gebruiken.
    Nu weet ik wat de bedoeling is.

    BeantwoordenVerwijderen