Pagina's

donderdag 8 augustus 2013

Even voorstellen: Ineke Bezemer

Hallo allemaal,
Ik ben Ineke Bezemer en mag me hier ook even voorstellen, want ook ik ben benaderd om met de mooie artikelen van Dutch Doobadoo te werken. Ik ben al heel wat jaren werkzaam in de hobby en vind het gewoon geweldig om mooie dingen  te maken. 


Ik ben vast bezig geweest met de mooie hoekjes, vlinders en swirls van Dutch Doobadoo.
Hieronder kunnen jullie op deze kaart zien hoe fijntjes alles is.

 


Ik heb alles een klein beetje beinkt met bruine inkt. Kraftpapier met mooi designpapier, wat roosjes verbandgaas en je hebt een mooie kaart.


Hieronder nog een detailfoto van de hoekjes.


Ik hoop samen met de anderen op een geweldige tijd en hoop jullie nog veel mooie creaties te laten zien. Bedankt voor het langskomen op dit mooie blog en tot de volgende keer.

Groetjes van Ineke


2 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt, ik vind de swirls en vlinders en hoekjes erg mooi.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ineke!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen