Pagina's

dinsdag 19 juni 2018

Love of my Life

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik voor jullie aan de slag gegaan met de supergave Swing Card Art Circle. Ik heb er een liefdeskaartje van gemaakt. 

  
De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock en daarna uitgeknipt/gesneden. Rondom de binnenste cirkel zie je 2 brede randen. Die snijd je eruit. Zo komt de cirkel "los" te liggen. De binnenste maten op de mal is voor het designpapier. Het designpapier dat ik gebruikt heb, is van Noor Design Love Letters.

Dutch Swing Card Art Circle
470.713.322

Voordat ik het designpapier erop plakte, heb ik eerst nog een randmal tussen het designpapier en cardstock geplakt. De randmal vlinder heb ik 2 x uitgestanst. Eerst uit wit cardstock en daarna uit designpapier. Nadat ik het uit het witte cardstock heb gestanst, laat ik het papier nog in de mal zitten. De ge-emboste gedeeltes heb ik met zwarte distress inkt zwart gemaakt.

Dutch Pearl Pen Zwart
870.003.090

Ik vond dat de kaart verder niet veel "versiering" nodig had. Soms is eenvoud ook erg mooi. Ik heb linksonder nog een hartje geplakt. Deze komt uit de Noor! Mixd Up stansmal Steampunk. Ik heb het kettinkje eraf geknipt. Ik had nog een paar rode bloemetjes over die ik eerder een keer gestanst had en heb die erop geplakt. In het midden van de bloemetjes heb ik een pareltje gemaakt met de Pearl Pen Wit.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem gerust hoor. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: