Pagina's

donderdag 24 mei 2018

Love

Hallo allemaal,

Het formaat van dit leuke doosje is  10 cm x 11 cm en 4 cm dik. Erg schattig om b.v. kleine sokjes in te doen als kraamkadootje. Maar ook met lekkere chocolade er in zal hij zeker in de smaak vallen.


Met deze box art 470.713.045 heb ik dit voorbeeld gemaakt. De basis heb ik uit licht aqua blauw cardstock getekend en gesneden, Vervolgens de rillijnen gevouwen en het geheel tot een doosje geplakt.


Aan de bovenkant heb ik er een eyelet in gemaakt waar een touwtje door kan om het te sluiten. Aan de onderkant heb ik rondom een kantje geplakt en in de onder hoek een bloemen toef waar ik een veertje en de paper art bladeren tussen heb verwerkt.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Kraft leaves 3
 479.002.013





 Paper art is dus papier wat met een laser is uitgesneden. Er zijn al heel veel verschillende velletjes in omloop en ze zijn superhandig om zonder stansmachine toch een leuk figuurtje op je werk te plakken.
De paper art is er zowel in wit als kraft figuurtjes.

3 opmerkingen:

  1. Super leuk doosje. Heb deze mal ook maar nog niet gebruikt!! Zal het toch maar eens snel gaan doen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk gedaan! Een feestje om te krijgen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt, mooi gedecoreerd.

    BeantwoordenVerwijderen