Pagina's

vrijdag 25 mei 2018

Beautiful

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik voor jullie aan de slag gegaan met de Card Art Pop Up Circle. Echt een supergaaf model en ook eentje die wij nog niet in de collectie hadden.  Deze mal is ook eenvoudig op te sturen. Als je de linkerflap dichtklapt, wordt hij mooi plat en kan hij zo in een envelop gestopt worden.


De basis heb ik overgenomen en uitgeknipt/gesneden uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier van Noor! Design. De randjes heb ik bruin gemaakt met distress inkt en daarna bewerkt met een distresser. 

Dutch Card Art Pop Up Circle
470.713.325

Dan vouw je de kaart zoals je hierboven kunt zien. Het vlak met de cirkel vouw je naar binnen. De vouwrand plak je aan de linkerzijde. Dan lijkt het of je een doosje hebt. 


Het linkervlak heb ik opgepimpt met de nieuwe Noor! Design muurtjes mal en hierop de tekst Beautiful, ook van Noor! Design. 

Dutch Paper Art Corner
472.948.004

De tekst heb ik gestanst uit designpapier en gemat op oranje cardstock. De labeltjes die ik achter het muurtje heb geplakt, komen uit hetzelfde designpapier blok. In de hoek heb ik een Dutch Doobadoo Paper Art Corner geplakt. 


De stempel is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met de Brusmarkers. Ook hier in de hoek weer een Paper Art Corner. Boven de stempel heb ik een paar wolkjes geplakt. Die komen uit de Paper Art Airballoon/Clouds

Dutch Paper Art Airballoon/Clouds
472.948.048

Op de rand van de cirkel heb ik een paar lieveheersbeestjes geplakt. Deze komen uit de Paper Art Insecten.

Dutch Paper Art Insecten
472.948.042


Dit is de voorkant. Op de nieuwe Noor! Design mal Honingraat (gestanst uit ribbelkarton) heb ik een bloem (ook Noor) geplakt. Deze heb ik gestanst uit designpapier. Een paar open vlakjes van de honingraat heb ik het uitgestanste gedeelte weer teruggeplakt. De kraft blaadjes onder de bloem komen uit de Kraft Art Leaves 3.

Kraft Art Leafs 3
479.002.013

Het bijtje die je ziet op het blaadje, komt uit de Paper Art Insects. En uiteraard mag de Paper Art Vlinder ook niet ontbreken.

Dutch Paper Art Butterfly
472948.007

Toen ik in de map bladerde waar ik alle paper art bewaar, kwam ik dit brilletje tegen. Die moest ik gewoon gebruiken. Deze komt uit de Paper Art Black Mustaches.

Dutch Paper Art Black Mustaches
472.950.002


Hier een foto waarop je kunt zien hoe hij dichtvouwt. Zo kun je hem ook eenvoudig opsturen.
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je een vraag? Stel hem dan gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: