Pagina's

zondag 21 januari 2018

IJskoude Wintergroetjes

Ook vandaag laat ik weer een winterkaart zien. Maar er zijn zulke leuke knipvellen uitgekomen met mooie winterse landschappen. En ook een mal met mooie (sneeuw)bergen. Dit nodigde me uit tot een winterse kaart.


Als basis gebruikte ik card art Sneeuwbol van Dutch Doobadoo en tekende deze over op kraft karton. De randen ervan kregen een likje witte gesso. Als 1e stanste ik de bergen uit wit karton en met distress inkt weathered wood geblend. Hierop een ronde afbeelding uit het knipvel waar ik de lucht vanaf heb geknipt. 
Card art Sneeuwbol 470.713.591


Aan de zijkant staan besneeuwde sparren en er lopen herten in de sneeuw van gescheurde strookjes snow paper. Ook een ijspegelrand van snow paper ertussen geplakt. Een tekst gestempeld op de onderrand en aan de zijkant een kerstster met blaadjes, takjes en elzenpropjes. De kaart afgewerkt met organza lint waar belletjes met waxkoord aan vast is geknoopt.


Groetjes,
Tineke

1 opmerking: