Pagina's

vrijdag 23 mei 2014

Just so cool

Ik vind de shape art mallen van DDBD echt helemaal geweldig om mee te werken. Ze zijn zo makkelijk in gebruik en erg veelzijdig. Voor deze kaart heb ik dan ook de Shape Art Label Oval 470.713.107 gebruikt. Ook ben ik dol op vlinders en die geweldig gedetailleerde Papert Art Butterflies 472.948.007 mogen dan ook niet ontbreken op deze creatie.


.Verder heb ik gebruik gemaakt van designpapier van Maja Design 'Vintage Spring', een digitale stempel van All dressed up digital stamps, kant, parels, bloemen, ovale stanzen van Spellbinders en de vlinderrand, vlinder en blaadjes stanzen van Noor! design.



Ik hoop jullie hiermee weer geïnspireerd te hebben om ook met deze mooie DDBD producten aan de slag te gaan.

Liefs Kim

2 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje ik ben zelf ook helemaal weg van de dutch doobadoo artikelen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de shape art mal.

    En mijn collectie Dutch dubadoo wordt ook alsmaar groter...

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen