Pagina's

maandag 5 mei 2014

Hobbelpaard

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik het MDF Hobbelpaard 460.440.001 opgepimt. Het is een Kersthobbelpaard geworden. Onder één van de Magnolia's heb ik de Shape Art mal 470.713.104 geplakt. Deze heb ik in 2 maten omgetrokken en uitgeknipt in wit en zwart papier.


Op de zwarte ster heb ik de Mask Art Stencil Sterrenhemel 470.715.014 gelegd, Met een spatel en de modelleercreme parelmoer erover gesmeerd. De sterren die niet ingesmeerd moesten worden, heb ik afgeplakt met afneembaar plakband. Deze sterren heb ik ook linksonder het hobbelpaard gemaakt. Zie 2e foto.


Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat ik jullie heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen stel ze gerust!

MDF Art - Rocking Horse Dutch Doobadoo - Mask Art - Sterrenhemel  Shape Art - Star

Liefs,
Monique

1 opmerking: