Pagina's

zaterdag 10 mei 2014

Gears

Vandaag laat ik jullie een fleslabel zien. Op de fleslabel heb ik de nieuwe Gears stansjes van Noor! Design verwerkt. Ik heb de basis van de Fleslabel  470.713.005 van Dutch Doobadoo gemaakt van Kraft. Daarop wat Gears gestempeld met de achtergrondstempel Gears 6410/0080. Dit heb ik een beetje rommelig gestempeld. Daar overheen een strookje designpapier uit het paperpad van Wood Textures 6011/0304.


Aan de rechterkant de randmal Gears 6002/0288.  Op het hout en achter het hout de losse Gears 6002/0287 geplakt. Een tekst, wat jute touw, brads...en je fleslabel is klaar.

Enveloppe Art - Fleshanger label  

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

1 opmerking: