Pagina's

dinsdag 20 mei 2014

Butterflies

De nieuwe maskers van mei, butterfly 470715500 en sun 470715026 zijn zo supergaaf dat ik ze allebei op mijn canvas wilde gebruiken. Ik heb eerst een laag met modeling paste van liquitex aangebracht. Daarna heb ik met een droge kwast acrylverf aangebracht van Decoart en Sennelier. Vervolgens een laagje goud  met Decoart Lustre. Voor het roesteffect heb ik van viva dekor rusty paper gebruikt, voorzichtig met mijn vingers aangebracht. 



De afbeelding is van Sweet Pea en is ingekleurd met copics. De swirls zijn van bronskleurig metaalpapier gemaakt m.b.v. een Tim Holtz snijmal. De roosjes komen uit de hobbywinkel en heb ik gekleurd met copics (en een airbrush), decoart lustre en viva dekor rusty paper.  De blaadjes 472948002 en vlinders 472948007 zijn paper art van Dutch Doobadoo. 

 




groetjes


2 opmerkingen: