Pagina's

donderdag 12 december 2013

Merry Christmas

Hallo allemaal, 

Vandaag laat ik jullie zien hoe je een leuke Kersthanger kunt maken met de Shape Art mal Bloem 470.713.104. Aan de hand van onderstaande foto leg ik de stappen uit.


1. Trek de mal om en knip uit
Voor het bovenste en onderste gedeelte:
Deze delen zijn de kleinste
2x cardstock en 2x DP een maatje kleiner.
Voor het middengedeelte:
2x wit voor het schudgedeelte. Op 1 van deze trek je een kleinere vorm om en snijd die eruit. Zie foto 1 onder de mal.
Dan 1x DP een maat groter dan je schudgedeelte en 1x wit cardstock weer een maat groter.
Zie alle losse delen op nr. 6
2. Leg de mal op je afdrukje en trek dezelfde maat om als je schudgedeelte en knip uit.(Foto 2.) Plak dit op het dichte deel van de schudelement.
Dan trek je deze maat van je mal ook om op de mica. Ik heb dat met een stift gedaan. (Foto 3)
Plak de mica op je frame met dubbelzijdig tape. Doe dan de framerand beplakken met foam (Foto 4.)
Strooi dan je schudmateriaal erop en leg de achterkant erop.
Je schudelement is nu klaar (Foto 5)
Het hele schudelement plaats je op het DP en Cardstock. (Zie foto onder foto 4.)
3. Plak dan je DP op het cardstock van het bovenste en onderste gedeelte.
4. Alle delen met lint aan elkaar bevestigen.

Nu dan de de versiering aanbrengen.




    

Ik heb ook gebruik gemaakt van de Paper Art sneeuwvlokken 472.948.003 en veren 472.948.014.
 Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en wens jullie veel plezier met het maken van deze Kersthanger.



1 opmerking:

  1. Oh wat is die ontzettend mooi zeg
    Ga proberen hem na te maken hoor
    Gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen