Pagina's

zaterdag 2 april 2016

Love Mail

Hallo allemaal,

Valentijnsdag is al wel weer voorbij, maar ik wilde jullie toch nog dit Valentijnskaartje laten zien. Want eigenlijk kun je toch het hele jaar door liefdeskaartjes versturen? 


Voor de basis heb ik de Shape Art Square 470.713.128 gebruikt. Die heb ik overgenomen uit wit, rood en zwart cardstock. Daarna nog een maatje kleiner uit designpapier. 


Dit alles heb ik op elkaar geplakt.


Deze leuke tekst komt uit de Paper Art vel Valentine 472.948.036. Ik heb hem op een stukje rood cardstock geplakt.


De bloem en bladeren zijn mallen van Noor! Design. Bij de bloemen  heb ik een paar hartjes geplakt. Zijn ze niet lief?


 Ze komen uit het Paper Art vel Hearts 472.948.001. Ik heb ze gewoon wit gelaten, maar natuurlijk kun je ze in elke kleur kleuren  die je wilt. 


Op het hart (ook een mal van Noor! Design) heb ik nog de tekst "Be my Valentine" geplakt met een paar vogeltjes. Deze komen ook uit de Paper Art Valentine


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: