Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

Its your day

Hoi allemaal,

Misschien hebben jullie deze kaart al bij de uitgelicht post gezien. 
Maar ik wilde hem graag een keer plaatsen met wat meer info!


Ik heb de achtergrond gemaakt met het supergave Giraffe mask art. 470.715.003
Een heel gaaf stencil die je voor allerlei doeleinde kan gebruiken, maar bij dit lieve afdrukje past hij natuurlijk wel erg goed.. 
Je kan met deze masks ontzettend leuke achtergronden maken!
Ik heb dit gedaan door er met Pan Pastel overheen te gaan. 

Dutch Doobadoo Dutch Mask Art A5 Giraffe

De leuke swirls zijn ook van Dutch Doobadoo! 472.948.006
Die heb ik ook op kleur gebracht door dezelfde kleurtjes Pan Pastel erover te doen, zo kan je iedere paper art maken in de kleur die je wilt!
In het midden jute, een heleboel bloemetjes en roosjes.
Vlindertjes zijn geponst & dan nog wat blaadjes om het af te maken. 

Dutch Doobadoo Dutch Paper Art A5 Swirls

Voor ik het vergeet; De leuke vorm kaart is met een Shape art mal gemaakt van dutch doobadoo! 470.713.103.
Je maakt hier de leukste vormen mee en het is weer eens iets anders dan een vierkante of rechthoekige kaart. 

Dutch Doobadoo Dutch Shape Art 15x15 Nr. 4

Groetjes,



2 opmerkingen:

  1. echt gaaf, ik heb deze mask mal ook pas gekocht maar nog niet gebruikt, fijn om een mooi voorbeeld te zien, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart! wat een geweldige eenheid van een kaart! super!

    BeantwoordenVerwijderen