Pagina's

donderdag 2 januari 2014

Big Dream

Hallo,
 Bij het zien van deze stempelserie, moest ik denken aan de keren dat bij ons in het dorp een circus zijn tenten opzette. Dan was iedereen vol verwachting of ze naar de voorstelling mochten.


Het mask van Dutch Doobadoo met de giraffenprint 470.715.003 heb ik genomen
om een deel van het achtergrond papier te bewerken met Panpastel.  
Op de tag is modelling paste door het mask aangebracht, nu is de print veel dikker.
Toen het droog was heb ik het bewerkt met verschillende geel en bruinkleuren Panpastel.


Hier zie je de materialen.
Voor de basis heb ik de ShapeArt 470.713.001 vorm overgetekend op designpapier
van EP Reflections Fall. 


De circusdirecteur en de olifant heb ik met Copics gekleurd. 


Voor de olifant gebruikte ik de volgende markers:
E42-43-44-47-49
RV52-63-55-66-89


en voor de directeur:
huid: E000-00-21-11
jas RV52-63-55-66
broek + schoenen E42-43-44-47-49
goud : Y17-19-YR23
veer BG11-45


 Daarna heb ik verschillende PaperArt vormen genomen om de kaart aan te kleden.
De blaadjes en de hoekornament heb ik met Panpastel op kleur gebracht.



De sterren 472.948.005 heb ik bewerkt met Shabby embossingpoeder met wat goud, daardoor werden de figuren erg stevig en kon ik ze rechtop vastlijmen. De laatste tijd gebruik voor het bevestigen van de bloemen en embellishments graag een klein lijmpistool, je kunt alles meteen in de goed stand vastlijmen. Zie de ster in het plaatje hier beneden.


Ik hoop weer wat inspiratie te hebben gegeven.

Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - sterren  Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant  Dutch Doobadoo - Mask Art Stencils A5 - 003

Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten