Pagina's

donderdag 24 oktober 2013

The avenues

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze layout laten zien die ik heb gemaakt met de Dutch Doobadoo Paper & Mask art.



Het papier wat ik hiervoor heb gebruikt is van Bo Bunny. Ik heb verschillende design papieren gebruikt om lagen op te bouwen en wat stempels.. maar ook de dutch doobadoo mask art stencil; Bricks. (470.715.002)
   Deze heb ik bewerkt met modeel pasta. Een erg leuk effect met veel diepte erin!



Ook heb ik gebruik gemaakt van de paper art velletjes.
Het super mooie hekje (472.9478.008) : Deze komt super uit als je hem aan allebei de kanten van je foto (of stempel) uit laat komen.  In het hoekje van de foto ook nog een mooie corner (472.9478.004)


Hier een close up waar je het hekje en de corner mooi kan zien. 



En hier heb ik het schitterend gedetailleerd hartje gebruikt. (472.9478.001)

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,


2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een geweldig mooi lay out
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super wat een pracht layout en de achtergrond zo mooiiiiiiiiiiii.
    Ben blij dat ik hem ook heb en ga hem gauw gebruiken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen