Pagina's

zaterdag 16 november 2013

Layout & het nieuwe softboard


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze layout laten zien, vol met Dutch Doobadoo artikelen.
Ik heb maar weinig papier gebruikt, de achtergrond is meer en deels gedaan met de dutch doobadoo mask art.
Ik heb gebruik gemaakt van de faded dots 470.715.004 en de fabric 470.715.007.
Bij deze maskers ben ik er met gesso overheen gegaan en met chalk fluid edgers.

Ook heb ik de dutch paper art gebruikt en ditmaal de sterren. 472.948.005
Ook deze heb ik gekleurd met chalk edgers.
In het hoekje van de foto heb ik een corner gebruikt 472.948.004

En dan nog last but nog least.. de nieuwe honingraad! Super gaaf om mee te werken!
Het is uit super materiaal (softboard) zeer makkelijk te bewerken. Deze heeft ordernummer 478.007.001

Nog een ideetje hoe het softboard bewerkt kan worden; 


Ik ben met een snowmarker over het honingraad gegaan en daarna gedroogd met een heattool. Dan wordt het echte sneeuw en komt er een mooi puffy effect tevoorschijn.
Hij is al leuk om hem zo te laten, maar ik heb er dit meer gedaan;

Deze bewerkt met chalk edgers (teal en groen) daarna met inka gold erover heen gegaan. 


Deze heb ik bewerkt met distress inkt verf en daarna met een chalk edger (teal) erover heen gegaan. Ook nog een klein beetje met zwarte distress inkt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten