Pagina's

zondag 25 juni 2017

It's a good Day

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien dat het erg leuk is om de ronde gelli plate te gebruiken in combinatie met distress inkt. Ik heb hiervoor op de ronde gelli plate wat afdrukken van mijn distress stempelkussentje gemaakt en deze inkt vervolgens met een brayer uitgerold. Hier overheen heb ik een mask gelegd en daarop een wit blaadje en een afdruk gemaakt. Omdat ik geen scherpe rand aan de cirkel wilde, heb ik de cirkel gescheurd.


Ook het papier van het hartje is met de gelli plate gekleurd. De ontzettend leuke bubbels die ik gebruikt heb zijn van Dutch Doobadoo. Ik gebruik deze bubbels graag, want het geeft zo'n klein subtiel accent. Met wat stansen heb ik de kaart af gemaakt

 

Dit is de eerste keer dat ik distress inkt in combinatie met de gelli plate gebruikt heb, maar dit ga ik veel vaker doen. Het effect van de distress inkt op de gelli plate vind ik erg mooi. En je hebt na gebruik alles veel eerder schoon dan wanneer je verf gebruikt op de gelli plate. En mijn vingers blijven schoon. Wat toch wel een bijkomend voordeel is voor iemand die een hekel heeft aan vieze vingers onder de verf.

Bij deze kaart heb ik gebruikt Dutch Mask Art A5 Giraffe art.nr. 470.715.003 Paper Art A5 Bubbles art. nr.472.948.047.

Groeten, Hanny

1 opmerking: