Pagina's

woensdag 28 juni 2017

Flowers

 Hallo allemaal,

Ook zo lekker aan het genieten van het mooie weer? Alhoewel een paar graden koeler had ik wel prettiger gevonden. Maar ja we mogen niet klagen hè. Ik heb vandaag voor jullie de deurhanger gemaakt. Deze keer heb ik weer lekker gekliederd met structuurpasta en gelatos.


Ik ben begonnen door de grootste maat van de deurhanger over te nemen op zwart cardstock en een maatje kleiner uit aquarelpapier.

Dutch Shape Art Deurhanger
470.713.038


Op het witte aquarelpapier heb ik de luchtballonnen mask gelegd en daarna 1 luchtballon ingesmeerd met de Dutch Doobadoo Structuurpasta. Wat een gave mask is dit toch!

Dutch Mask Art Luchtballonnen
470.715.106

Daarna rechtsonder de mask met bloemen 470.715.038 erop gelegd en ook ingesmeerd met de structuurpasta. 


Nadat ik de structuurpasta gedroogd heb, heb ik met gelatos kleuren aangebracht. De stempel van Penny Black heb ik ingekleurd met de Watercolour markers van Winsor & Newton.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

2 opmerkingen: