Pagina's

maandag 26 juni 2017

Betterskip

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een totaal andere kaart zien. Op de camping neem ik nooit zoveel hobbyspullen mee, behalve wat stempels en kleurmateriaal. Met slecht weer kan ik dan heerlijk aan de tafel zitten te kleuren.


Ik heb de prachtige stempel "Awaken" van Penny Black gebruikt. Ik heb deze ingekleurd met de Water Colour markers van Winsor&Newton. Ik gebruik voor het inkleuren van mijn stempels de water brushpen van Joy! Crafts. Hierna heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal gepakt en de kaart uitgesneden.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frame

Ik heb naderhand de stempel nog een keer op maskingtape gestempeld, deze op de bloem geplakt en daarna de achtergrond gemaakt.

Voor de achtergrond heb ik verschillende Dutch Doobadoo masking stencils gebruikt.

Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - PatchDutch Doobadoo - Dutch Mask Art - StripesDutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Circles

De achtergrond heb ik gekleurd met Distress inkt van Tim Holtz. Hierna heb ik accenten aangebracht met verschillende Bits&Pieces. Deze heb ik gestempeld met Versamark "Smokey Grey".

Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - A6 Butterfly

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

2 opmerkingen: