Pagina's

maandag 26 augustus 2019

Hier aan de Kust

Het nautische thema vind ik echt helemaal geweldig! Ik hou ervan om verschillende kaarten hiermee te maken. Jullie zullen er vast weer meerderen mee zien van me.


Voor de basis van de kaart gebruikte ik de fold card Ticket with frame van Dutch Doobadoo. 


Fold card Ticket with frame 470.713.703

Het designpapier is van Dini Design waar de randen ervan lichtjes zijn aangestipt met witte gesso.


Achter het witte frame zit een mooie afbeelding van Mattie welke weer is gemat op kraft. De afbeelding is omlijst met een vuurtoren, stuurrad, anker, steiger, koraal, zeemeeuwen en strandlopertje. Aan de zijkanten zit scheepstouw.

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Tineke! Ook ik houd van het nautische thema! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende maritiemekaart Tineke.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen