Pagina's

maandag 5 augustus 2019

Explore

Hallo allemaal.
De combinatie scrappen en mixed media vind ik een fantastische combinatie. Met de materialen van Dutch Doobadoo erbij is het een genot om creatief bezig te zijn. Vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik een scrappagina met mixed media gemaakt heb:

Op bruin cardstock heb ik met een brayer een aantal vegen gesso aangebracht. 


 De gesso heb ik met iets water verdund.



Hier overheen heb ik, ook weer een brayer, acrylverf gedaan.


Daarna heb ik de Dutch mask art Linnen A5 (art. nr. 470.715.142) gebruikt.


Toen de verf goed droog was heb ik met een blending tool stempelinkt over de mask aangebracht.


Over de inkt heb ik embossingpoeder gestrooid en dit poeder verhit.  Het vel ziet er dan zo uit:


De gesso heb ik ook gebruikt om mee te spatten.

Dutch Doobadoo heeft in de collectie leuke grijsboard frames.

Op mijn pagina heb ik zo'n frame (Art Frames Square art. nr. 492.500.002)) gebruikt. Dit heb ik bruin geschilderd.

De papieren bubbels zijn ook van Dutch Doobadoo. (Dutch paper Art Bubbles, art. nr. 472.948.047)
Met wat scrappapier, tekststrookjes, stempels en een uitgesneden tekst heb ik de pagina afgemaakt.
Dit is de pagina geworden:

Moet ik nog vermelden dat ik alles vastgeplakt heb met de Dutch Doobadoo lijm?
Fijne dag allemaal, tot ziens in een volgend bericht.

Groeten Hanny

2 opmerkingen: