Pagina's

donderdag 4 juli 2019

Geniet van elk Moment

Mensen die me een beetje kennen, weten dat ik hou van het nautische thema. Deze kaart maakte ik ermee. Alvast een knipoog naar de komende zomer.


Voor deze kaart gebruikte ik shape art Eurolock circle en designpapier uit het bloc Côte 'd Azur. De afbeelding zit op de basis cirkel. Omdat het konijntje in de duinen bij het strand zit, maakte ik er een ietwat nautisch kaartje van. Wat schelpen en zeester liggen bij de meerpaal. Op de meerpaal rust een zeemeeuw. Een strandstoel staat uitnodigend klaar en een zeemeeuw is op zoek naar een lekker hapje. Op een stukje designpapier is de tekst gestempeld en bovenaan heb ik een strik gemaakt van tule en seambinding.

Shape art Eurolock circle 470.713.169

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten