Pagina's

zaterdag 27 juli 2019

Druk op pauze en Geniet

Hallo allemaal,

Voor mijn jarige broer en zijn vrouw maakte ik dit kaartje.  Ze vieren altijd samen hun verjaardag en verwachten aan het einde van dit jaar hun eerste kindje. Voordat het gedaan is met de rust  in huis kunnen ze nog even genieten van elkaar.



Ik maakte dit kaartje om ze te feliciteren. Ik gebruikte voor deze kaart de Dutch Doobadoo Shape Art
470 713 175
Ik heb de basiskaart meerdere overgetrokken en uitgeknipt op verschillende kleuren cardstock. De kleinste kaart heb ik gemaakt van design papier. Hierop heb ik een stempelafdrukje verwerkt met deze schattige olifantjes Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castel potloden.



Hierna heb ik de kaart verder aangekleed met verschillende stansen en stempeltjes.



Mocht je het buiten te warm vinden dan kun je je vast wel vermaken binnen in je hobbykamer. Ik ben daar vaak wel te vinden als het buiten echt te warm is.

Groetjes Mirande

1 opmerking: